Erasmus Forum
Vizem ne zaman gelir? - Yazdırılabilir Sürüm

+- Erasmus Forum (http://www.erasmusum.com)
+-- Forum: Ülkeler (/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: Almanya (/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Konu: Vizem ne zaman gelir? (/showthread.php?tid=3890)


Vizem ne zaman gelir? - isamaranci - 25-06-2011 02:33 PM

merhaba arkadaşlar 20.06.2011 de ankara alman konsolosluğunda başvuru yaptim. vizem tam olarak sizce ne zaman gelir


RE: Vizem ne zaman gelir? - anail - 29-06-2011 07:28 PM

benimki 2 gün içinde gelmişti.


RE: Vizem ne zaman gelir? - Enelya - 29-06-2011 09:40 PM

Ankara konsolosluğunda internette belirtilenler dışında ek belge istediler mi? birde randevuyu kaç gün sonraya verdiler bilginiz var mı?


RE: Vizem ne zaman gelir? - melisa - 14-07-2011 04:23 PM

BENM DE GELMEDİ YASad(


RE: Vizem ne zaman gelir? - nev123 - 04-08-2011 06:07 PM

01.08.2011 tarihinde aradım vize randevu ıcın , 03.08 tarıhıne verdıler, evraklarımı teslim ettim ve en yakın zamanda göndericez dediler.
bügun UPS'den mesaj geldi, 05.08 tarıhınde teslimatı gerçekleştiriyolarmış
ben 1 yıllık vize başvurusu yapmıştım,bu kadar erken çıktığına göre oturum izni vermediler, 90günlük vize verdiler herhalde. böyle bir durumda benim almanyaya gittiğimde mi oturum izni için başvurmam gerekli


RE: Vizem ne zaman gelir? - BillyJean - 13-08-2011 03:12 PM

Bende 6 aylık başvurmuştum ama bana da 3 aylık vize verdiler, aynısı arkadaşıma da oldu. Almanyaya gittiğimizde almamız gerekiyormuş oturum iznini Wink


RE: Vizem ne zaman gelir? - berayy - 13-08-2011 07:17 PM

banada 90 günlük verdiler 1 yıllık başvurmuştum =S almanyaya gidince nasıl alınacağını bilen varsa açıklayabilir mi?


RE: Vizem ne zaman gelir? - kucukserseri - 07-10-2011 06:42 PM

Merhaba Arkadaşlar.. Ben 16.09.2011 Cuma Günü Aile Birleşimi Vizesi Başvurusunda Bulundum..Benden İstenilen Evrakların Hepsini Götürdüm. Eşim Alman Vatandaşı Dil Sınavını Başarı İle Geçtim..02.06.2011'de Nikah Kıydık..Düğün Fotolarımı ve Düğün Davetiyesine Kadar Gösterdim..Ve Bugün 07.10.2011 Halen Bi Sonuç Yok Bunu Nereden Öğrenebilirim..Ve Vizem Ne Zaman Gelir.. Bunalıma Girdim Ha Bugün Ha Yarın Bi Türlü Gelmek Bilmiyor.. Deli Olacamm... Bilgisi Olan Bi Arkadaş Varsa Lütfen Bi Yardım Etsin.. Herkese Şimdiden Çok Ama Çok Teşekkürler..


RE: Vizem ne zaman gelir? - afd92 - 07-10-2011 11:53 PM

nev123 ve berayy;

vize 3 aylık verilir zaten, Almanya'da bulunduğunuz şehrin yabancılar polisine gidip (ismi ausländerbehörde idi galiba) 1 yıllık oturumunuzu alabilirsiniz.

Ekleme: Şimdi farkettim mesajlar eskiymiş, ama silmiyorum belki işine yarayan olur (:


RE: Vizem ne zaman gelir? - Eschweiler - 10-10-2011 01:00 PM

(07-10-2011 11:53 PM)afd92 Yazılan:  nev123 ve berayy;

vize 3 aylık verilir zaten, Almanya'da bulunduğunuz şehrin yabancılar polisine gidip (ismi ausländerbehörde idi galiba) 1 yıllık oturumunuzu alabilirsiniz.

Ekleme: Şimdi farkettim mesajlar eskiymiş, ama silmiyorum belki işine yarayan olur (:

Sevgili afd92;

Oturum izni almak kolay midir acaba? Bunun hakkinda bir bilginiz var mi?


RE: Vizem ne zaman gelir? - afd92 - 10-10-2011 08:14 PM

Türk düşmanı olan bir memura denk gelmezseniz kolaydır (: Yoksa sorun çıkarabiliyorlar..


RE: Vizem ne zaman gelir? - eggg - 28-10-2011 03:36 PM

merhaba arkadaşlar bana almanyadan davetiye gelecek ben pasaportumu cıkardıktan sonra başvuru yapsam ankara alman konsolosluguna orda benden ne gibi evraklar isteyecekler bilmiyorum yazarsanız sevinirim yani randevu için aradıgımda onlara ne dicem vize içinmi bana davetiye geldi felan ne diyecegimi bilmiyorum yardımcı oılursanız sevinirimm