Erasmus Forum
Yardım Please.İtalyan yemekleri. ve barınma imkanı - Yazdırılabilir Sürüm

+- Erasmus Forum (http://www.erasmusum.com)
+-- Forum: Ülkeler (/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: İtalya (/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Konu: Yardım Please.İtalyan yemekleri. ve barınma imkanı (/showthread.php?tid=2270)


Yardım Please.İtalyan yemekleri. ve barınma imkanı - baha - 20-09-2010 02:54 PM

Arkdaslar 18.de Napoliye ulaştım ve şu anda yemekler konusunda sıkıntı çekiyorum.. Yani ne yenir ne içilir hiçbir fikrim yok.Sadece hostelin verdiği sabah kalvaltısındaki meyve suyu içiyor(bizim meyve sularına hiç benzemiyor) ve böyle hafif tatlımsı bişileri var bizim poaçalara benziyor(İçinde ne olduğu da şüpheli) bunları tüketiyor ve açıktığımda carrefoordan aldığım içinde italyanca olarak domuz yağı geçmeyen kakaolu biskuviyi tüketmekteyim.Bugün 3. günüm ve baya zayıflamışım sanırım Big Grin İtalyada ne yenir ne içilir bi yardım edin lütfen.Pizzalrdan da şüpheliyim ayrıca peyniri zaten sevmiyorum..

Barınma olarak şu anda hosteldeyim bugün erasmus ofisine gittim onlarda en ucuzu olan tarihi yerlerin bulunduğu yerde apartmanlarının olduğunu söylediler.Daha evvel buralarda kalan arkadşlar varmı?Sizce buralar güvenli mi?Buralardan üniye ulaşım nasıl? Daha evvel napolide bulunan arkadaşlar varsa bilgilendirirlerse sevinirim.


RE: Yardım Please.İtalyan yemekleri. ve barınma imkanı - Myster - 20-09-2010 09:42 PM

öğrenene kadar en iyisi mcdonalds burger Smile türkkebapçılar basmamışmı orayı da?


RE: Yardım Please.İtalyan yemekleri. ve barınma imkanı - arosmus - 20-09-2010 10:50 PM

senin hangi şehirr ??


RE: Yardım Please.İtalyan yemekleri. ve barınma imkanı - arosmus - 21-09-2010 12:17 AM

ben pescara daha başka pescara olan var mı .. orda da inş türk lokantaları olur da aç kalmayızz Sad


RE: Yardım Please.İtalyan yemekleri. ve barınma imkanı - spok - 21-09-2010 08:19 PM

cevrene bakin kesin vardir turk lokantasi. edinburghda bile 3 restoran 1 kafe var


RE: Yardım Please.İtalyan yemekleri. ve barınma imkanı - baha - 21-09-2010 10:28 PM

4. gunumdeyım ve yine açım arkadaslar.Bugun bi halal yazısı gordum ama nerede sımdı hatırlayamadım.Artık gıdıp soracam care kalmadı.. Ev aramaktan yemeye vakıt ayıramıoz dıcem zaten yemek yıyemıoz


RE: Yardım Please.İtalyan yemekleri. ve barınma imkanı - aygoin_17 - 21-09-2010 10:53 PM

nerhaba baha ALLAH yrdim etsin ins basa cikblrsin ben bu sene daha dgrusu 10 gun once 15 gun mucadele ettgim erasmus haytim bitti ev bulmamam sonucu hersey cok zor ins sen bulruusn...


RE: Yardım Please.İtalyan yemekleri. ve barınma imkanı - semihecer - 21-09-2010 11:08 PM

hiçbir şey olmasa margerhita pizza=)


RE: Yardım Please.İtalyan yemekleri. ve barınma imkanı - martymfly - 22-09-2010 12:47 AM

makarna yiyecek bi yer de mi bulamadın ya koca napolide, trattoria yazan yerlerden de yiyebilirsin orta boy restoran tarzı


RE: Yardım Please.İtalyan yemekleri. ve barınma imkanı - Myster - 22-09-2010 12:56 AM

ekmek arası ton balığı mısır. harbi diyorum 10 numara. biz öle 15 gün geçirdik hehe Smile


RE: Yardım Please.İtalyan yemekleri. ve barınma imkanı - baha - 22-09-2010 04:16 PM

Arkadaşlar tşkler. Genüz geleli 4 gün oldu ve şu anda ilk iş olarak kalacak yeri ayarladım tek kişilik bir oda 300€ hicbişi dahil değil sadece yatak parası ama gördüklerim arasında en iyisi ve en güvenlisi sanırım.Şükürler olsunki o odayı ben tutacaktım biri geldi orayı tutmuşlar boşa uğraşma dedi sonra bugün yine gittim dediki bu uygun ne diyorsun dediler anında kaptım.Yanımda fransız vardı onla araştırıyordum ama ona şans dileyip oradan ayrıldım.Bugün hafif pizza tattım italyanca bilen arkadaşlara özellikle sorduruyorum.İtalya birazda pahalı yani zaten ne hibe alıyoruzki yeme içmeye barınmaya yetsin.Bu arada makarna soslarını domuz yağı ile yapıyolarmış diye duymuştum... Allah yardım etti bi yer buldum ama çok güvensiz yerler burası tırsmamak elde değil.Dua ederek yola çıkacağız artık. Big Grin Geri dönmeyi bile düşünmedim değil.İlk defa yurtdışına çıkmanın verdiği etki ile oturup ağlıcaktım çok duygulandım.Şu anda tekim birde oda var tamam insanlarla bağlantı hiç sorun değil ama tek başına da sıkıcı oluyo yaw... ALLAH herkeze yardım etsin. aygoin_17 senin adına çok üzüldüm ama şu an istersen sana romada kalacak yer ayarlayabilirim. Gayette ciddiyim.Ayarlayacağım yer hiç bulamamaktan iyidir.


RE: Yardım Please.İtalyan yemekleri. ve barınma imkanı - seriousman - 22-09-2010 09:44 PM

napoli için ,oraları bılen bır arkadasımdan edındıgım bılgıye gore ıtalyanın guneyının yemeklerı guzel olur demıstı.napolılerın pızzası da daha ozel oluyormus.yemek konusunda guneyde sıkıntı cekmezsın demıstı.(bende guney bolgesıne gıdecegım,napoliden daha guneye hemdeSmile)yalnız soyledıgı bırsey vardı domuz yagı veya etınden kacınman cok zor demıstı cunku herseyde kullandıklarını soyledı.artık o konuda sıkıntı cekılecegı kesın.


RE: Yardım Please.İtalyan yemekleri. ve barınma imkanı - baha - 24-09-2010 06:06 PM

Babacan domuz yağından taviz vermem ama bugun bi arapların bulunduğu bi lokanta buldum dedim ben muslim ona göre.. Dedi bende muslim 4€ bi piliç bide salata yedim iyiydi sanırı her ne kadar hijyenik olmasada mecburuz...tşkler.


RE: Yardım Please.İtalyan yemekleri. ve barınma imkanı - İzmirKamu - 25-09-2010 01:41 AM

Arkadaşlar size bir sürprizim var ben de 5 gün sonra İtalya'da olacağım ve Okulum Napolide Smile Sad !!! sevindiren ve üzen haberler var , ev konusu üzücü mesala napolide ve napoliye yakın yani napoliye ulaşımı problem olmayan bir şehirde ev arkadaşı olmak , oda arkadaşı olmak ya da yurt veya en kötü ihtimali ile tavsiye edilen bir hostelde kalma konusunda bana YARDIM EDER MİSİNİZ?
BAHA , EN TECRÜBELİ SENSİN , SENCE NE YAPMALIYIM ?


RE: Yardım Please.İtalyan yemekleri. ve barınma imkanı - baha - 25-09-2010 09:55 AM

Seve seve yardım ederim dostum.Önce okuyacağın üninin ismini söylersen sana daha iyi yardımı olabilirim.Mesela ben federico II'deyim.Federico II üninin kampüsleri değişik yerleşkelerde ve birbirinden çok uzakta.Sanırım seninki salerno olabilir napoliye metro ile en yakın orası.Kalacak yer olark http://www.bellacapri.it/ bella capri adında bir hostelde kaldım.kredi kartı le online booking yapıyorsun günlüğünü 15€ dan sayıyor ama 5€ kredi kartından kesiyor.hostele gelincede kaç günlük rezerven varsa o kadarının parasını veriyorsun.Hostel çok güvenli biraz pahalı tam merkezde heryere ulaşım kolay.Kalack yer bulamk ilk etapda sıkıntılı ben sana söyleyim. Eğer okulun tam napolideyse napoli merkezde bi yerde ev arayıp sonrada metro ile ulaşımı sağlarsın eğer düşündüğüm gibiyse.Yani gideceğin üni kalacağın yer önemli ona göre daha ayrıntılı bilgi verebilirim.Eğer ulaşımı rahat bi yerde okucaksan ve orası küçükse napolide kalabilirsin harika ve tehlikeli bi şehir.Bize kalacak yeri erasmuspoint denilen bi site ayarlıyordu ve evleri görsen o eve bırak oturmayı o eve ulaşmak için kullanacağın yolu görünce direk vazgeçersin.Fakat senin kalacağın yer ile alakalı bi fikrim yok.Kalacağın yerde yurt varmı onuda bilmiyorum.Eğer araştırdım napoliden 45 dk 1 saat içinde ulaşabilirim evden de erken çıkarım ama napolide kalırım dersen geleceğin günü söyle ben seni oradan alır hostele kadar götürürüm sonra yerde bakarız.Kısacası için rahat olsun.Uçağın ilk etapda Roma olabilir diye düşündüm çünkü direk napoliye THY nin vardı ve 350 €gibi bişiydi 178 liraya romaya kadar uçmuştum.Eğer düşündüğüm gibiyse uçağın gece roma inebilir ve sabah 5 e kadar hava alanında sabahlarsın(saatini 1 saat geri almayı unutma)Gündüz ise problem olmaz.Gecee 11 e kdar tren var.Fakt akşam tehlikesi işte Smile ulaşım konusunda daha detaylı bilgi verebilirim.Önce gideceğin ve kalacağın yer hakkında kesin bilgi verebilirim.İstersen özelden msg at daha detaylı konuşalım elimden gelen herşeyi yapmaya çalışırım..


RE: Yardım Please.İtalyan yemekleri. ve barınma imkanı - bagcio - 01-10-2010 05:37 PM

zamanla alışırız heralde.


RE: Yardım! İtalyan yemekleri. ve barınma imkanı - toksikoloji - 20-10-2010 11:15 AM

merhaba baha
biz de staj hareketliliği programıyla geldik . şuanda napolideyiz. ve kalacak yer arıyoruz bize yaradım edebilir misin? nasıl ev bulucaz?


RE: Yardım Please.İtalyan yemekleri. ve barınma imkanı - BigCrazy - 20-10-2010 02:48 PM

aynen hacı ton balığı mısır domates fln da olur. ayrıca sabah kahvaltısı için süt al bi tane bide mısır gevreği. 1 euro civarı da reçeller sanirim. Ayrıca iyice araştır Kebab kesin vardır. Ayrıca domuz yağı varmı yokmu anlayamıyosun. İlk gittiğinde ulan yemiyim fln diyosun ama sora kesin yemişimdir daha sonra illa ki yemişimdir, en sonları aman yağından nolcak ye gitsin oluyo Smile))